1 |
1116-CNF |
آموزش تاریخ و لزوم استفاده از مکتب تاریخ نگاری «تاریخ مردم» |
حسین رستمی هفشجانی، پدرام شریفی سامانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
2 |
1027-CNF |
ارزشیابی در آموزش تاریخ |
مجتبی گراوند، زینب غلامی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
3 |
1000-CNF |
الگوی روایت پژوهی در تدریس تاریخ |
محمد کاظم زنگنه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
4 |
1011-CNF |
بررسی آراء و اندیشه های امام خمینی (ره) و شهید مطهری در حوزه تاریخ و اهمیت آن |
محمد رضا سلمانی عبیات، زهرا غافلی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
5 |
1025-CNF |
بررسی ابزارهای مؤثر در تدریس به شیوۀ معکوس( درس تاریخ دورۀ دوم متوسطه) |
سجاد رحمانی فلاح، محمد جمالو |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
6 |
1162-CNF |
بررسی ابزارهای مؤثر در تدریس به شیوۀ معکوس( درس تاریخ دورۀ دوم متوسطه) اصلاحیه |
سجاد رحمانی فلاح، محمد جمالو |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
7 |
1006-CNF |
بررسی استراتژی های جنگی و آشنایی با جنگ افزار های سپاه آل بویه |
مهران شاملو علی آبادی، علی عزیزیان، امیررضا سرلک |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
8 |
1064-CNF |
بررسی تاریخ ، فلسفه و ماهیت علم در آموزش تاریخ |
زینب صداقتیان، مریم معتمدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
9 |
1146-CNF |
بررسی روش تدریس معلمان ابتدایی در آموزش درس تاریخ |
معصومه محسن نژاد |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
10 |
1160-CNF |
بررسی سیر تاریخ از منظر ویکو |
معصوم یاراحمدی، فضل الله فولادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
11 |
1211-CNF |
بررسی میزان پردازش مولفه های فبک دربخش تاریخ محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم و ششم ابتدایی |
عَذری علیپور، مختار ذاکری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
12 |
1023-CNF |
بررسی و تحلیل "نگاره بیستون " با تکیه بر الگوی چالز جنسن |
غلامعلی چشمه جراغ |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
13 |
1018-CNF |
بررسی ویژگیها و عوامل علاقهمندی به تاریخ محلی |
محمدعلی نعمتی، اسماعیل سپهوند، بیژن یزدانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
14 |
1149-CNF |
بکارگیری روش قصه گویی به منظور آموزش تاریخ به کودکان در موزه |
اعظم صفی پور، رضا افهمی، مرجان کیان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
15 |
1081-CNF |
تأثیر کاربرد راهبرد داستان تاریخی بر پیشرفت تحصیلی در درس تاریخ: یک پژوهش آزمایشی |
مجید نیسی، احمد چنانی |
پذیرفته شده |
16 |
1092-CNF |
تأملی بر آموزش تاریخ با روش تدریس بدیعه پردازی |
امیر کریمی، امیر حسین امامی |
پذیرفته شده |
17 |
1152-CNF |
تأملی بر تدریس مباحثه محور دروس تاریخ در شکلگیری و رشد تفکّر انتقادی با تأکید بر نظریه بازسازیگرایی |
امیر کریمی، امیرحسین امامی، سجاد جلیلیان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
18 |
1022-CNF |
تأملی بر تدریس مباحثه محور دروس تاریخ در شکلگیری و رشد تفکّر انتقادی با تأکید بر نظریه بازسازی گرایی |
سجاد جلیلیان، امیر کریمی، امیر حسین امامی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
19 |
1046-CNF |
تاثیر ارزشیابی در بهبود آموزش تاریخ |
ابوالفضل بابایی |
پذیرفته شده |
20 |
1074-CNF |
تاریخ اهمیت ان از منظر قران و مورخان مسلمان |
علی پارسائی، محمد امین منوچهری |
پذیرفته شده |
21 |
1035-CNF |
تاریخ و راهبردهای موثر آموزشی با به کارگیری فناوری |
فاطمه صفایی، محمد عظیمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
22 |
1012-CNF |
تحلیل محتوای کتاب تاریخ(1) ایران و جهان باستان پایه دهم رشته ادبیات و علوم انسانی بر مبنای عوامل خلاقیت گیلفورد |
سیدجاوید مجیدی نژاد، مهرداد درخشنده، سید بهرام مجیدی نژاد، علی معصومی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
23 |
1024-CNF |
تحلیل محتوای کتاب تعلیمات اجتماعی پایه سوم ابتدایی بر اساس مولفه های تفکر انتقادی ادوارد گلاسر با روش ویلیام رومی |
عَذرا علیپور، مختار ذاکری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
24 |
1151-CNF |
چگونگی مدیریت استرس دانشجویان تاریخ دانشگاه فرهنگیان: رویکرد پدیدارشناسی |
سعید رومانی، شجاع عربان، هدایت رومانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
25 |
1132-CNF |
چگونگی نوشتن تاریخ و تدریس آن |
علی عزیزیان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
26 |
1135-CNF |
دکتر باستانی پاریزی راوی سبک جدید تاریخ |
حسین هژبریان، حامد شفیعی بافتی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
27 |
1002-CNF |
روایت پژوهی در تدریس تاریخ |
محمد کاظم زنگنه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
28 |
1036-CNF (R1) |
روش مشارکتی در تدریس درس تاریخ |
فرشته لطیف پور، مریم دریکوندی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
29 |
1075-CNF |
سیمای دو همسایه در آیینه تاریخ: مروری انتقادی بر جایگاه و روایت تاریخ عثمانی در آموزش رسمی تاریخ در ایران |
توران طولابی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
30 |
1082-CNF |
ضرورت استفاده از روش های جدید در آموزش تاریخ |
پوریا رحیمی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
31 |
1033-CNF |
عوامل مؤثر بر ارتقا بخشی به کیفیت آموزشی در دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجو معلّمان رشته تاریخ )مطالعه موردی پردیسهای دانشگاه فرهنگیان استان البرز( |
امیر کریمی، سجاد جلیلیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
32 |
1029-CNF |
کاربرد و اهمیّت سنگ قبر در آموزش تاریخ با تکیه بر قبور مشاهیر قبرستان سیاهپوش |
اسماعیل سپهوند، مجید سپهوند، خسرو موسی زاده سپهوند |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
33 |
1130-CNF |
کرونا وآموزش درس تاریخ |
علی ابراهیمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
34 |
1019-CNF |
گردشگری سیاه و چالش های آن بر کودکان |
زهرا میراشه |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
35 |
1150-CNF |
مطالعه تطبیقی راهبردهای تدریس تاریخ در نظام آموزشی ایران و چند کشور جهان |
مجید نیسی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
36 |
1008-CNF |
مکتب آنال، الگویی موفق در پیوند تاریخ با جغرافیا و مطالعات اجتماعی |
نادر پروین |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
37 |
1026-CNF |
موانع و چالش های آموزش تاریخ در دانشگاه ها ی ایران |
کوروش فتحی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
38 |
1145-CNF |
نقش کارورزی و کارآموزی در رشد حرفهای مرتبط با آموزش تاریخ. |
مریم حجت دوست |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
39 |
1056-CNF |
نقش کارورزی و کارآموزی در رشد حرفه ای مرتبط با آموزش تاریخ |
فروزان ادیب فر |
پذیرفته شده |
40 |
1062-CNF |
نقش وجایگاه مسائل حقوقی دربررسی وآموزش مسائل تاریخی |
پژمان الهامی طالشمیکائیل |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |